emmaboda

ja, efter att jag fått en pik från emma om att jag lagt ner min blogg så får jag väl ta tag i det här. jag kom hem från emmaboda i söndags och sen dess har jag jobbat och idag är min första lediga dag. emmaboda var hur som helst helt fantastiskt som alltid. campet var stort och bra och banden suveräna. stereo total och whitest boy alive gjorde de bästa spelningarna, trots att ljudet var helt oacceptabelt dåligt under wba. erlend öye gick omkring på området och det fick mitt hjärta att slå dubbelslag, så till mig blev jag. stötte på honom på konsum och i publiken under stereo total och gentle touche. han är mina drömmars man!
i brist på en kamera så får jag hålla till godo med emmas bilder.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0