a place called home

den här helgen har jag absolut inte gjort något alls. skulle träffa tiina och svante igår, men bangade ur.
jag hoppas att det här är ett tecken på mognad, att jag faktiskt inte behöver gå ut och dricka varje helg.
det har varit så skönt att bara vara hemma och gå runt i myskläder, otvättat hår och inget smink. och jag har lyckats sysselsätta mig rätt bra på egen hand, animal crossing, zoo tycoon och tvn är mina bästa vänner. fast det skulle såklart inte göra något om jimmy vore här. surt att det inte går att ringa honom längre för att pengarna på hans kontantkort är slut och då kan han inte ta emot samtal när han är utanför sverige. men inatt kanske kanske han kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0