got them new shoes

jag hämtade nyss ut dessa skönheter på posten.
måste erkänna att jag är förälskad.



mamma och pappa var här lite tidigare idag och lämnade av ett superfint teakbord till mig.
min mamma är världens bästa. inte nog med att hon hittade bordet i en second handaffär och köpte det åt mig, hon tog dessutom hem det och tvättade det och oljade in det så att det ser helt nytt och fint ut, trots att det är sen 50-talet.
åh, fina fina världens bästa mamma!

bordet ser ut ungefär såhär, fast mindre och nättare och snyggare hylla under.


Kommentarer
Postat av: maria

är det repetto? var har du köpt dem? skitfina!

2008-07-10 @ 19:07:23
Postat av: Emma

skorna?

jag tror att det står huntclub i dem men jag är osäker, sulan är lite sliten, vintage du vet. men de är köpta på tradera iaf. jag älskar dem, fast de är lite stora!

2008-07-10 @ 22:32:32
URL: http://ohglory.blogg.se/
Postat av: Matilda

woaaaaah, vilka snygga skor! tror jag dör lite, ah!

2008-07-26 @ 00:14:08
URL: http://quietland.blogg.se/
Postat av: Olle

Hej!

Har ett likadant bord. Vet du eller din mamma möjligtvis vad designern heter och under vilken period de byggdes?

2012-09-05 @ 17:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0