the party's crashing us

grannen under mig har fest och spelar förfärlig techno och rap på högsta volym. mitt golv skakar och snart tar jag livet av mig själv, alternativt tar livet av min granne om odjudet inte upphör. jag hade sett fram emot en lugn, skön kväll ensam framför tvn med lite vindruvor och mörkchoklad medan jimmy är på inflyttningsfest hos sedir, men tji fick jag.

om musiken skulle få för sig att dämpa sig inom den närmsta timmen så ska jag nog ta och se paraplyerna i cherbourg innan jag går och lägger mig. imorgon ska jag jobba hela dagen och sen på kvällen ska jag på födelsedagsfest med coctailtema. jag ska ha på mig en jättefin svart axelbandslös klänning med stor tyllkjol och rött pärlhalsband och röd rosett i håret. det känns lite flott att klä upp sig ordentligt ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0