mamma mia

mitt internet är oacceptabelt långsamt just nu. gjorde tp-test och det är nere i 50kbit, jag betalar alltså för 24mbit. men det känns inte som att jag kan göra så mycket åt saken, jag får står ut med det här och hoppas på att det löser sig av sig själv vilket det oftast gör.

nåja, igår träffade jag fredrik. vi hade en mycket fin kväll med vin och family guy. vi hade planerat en picknick, men då himlen plötsligt blev väldigt mörk så ändrades planerna och vi gick hem till fredrik istället och hade picknick i hans soffa. fredrik satte upp en lampa i taket som lyste på oss och föreställde solen, fint!

ikväll har jag varit på bio med mamma och pappa. vi såg mamma mia och den var rätt okej förutom att det mest känns pinsamt när kvinnor som är 50+ dansar runt och sjunger abba-låtar. fast jag gillar att colin firth är med. han är så söt och bra, men mest tycker jag att det är fascinerande hur många hits abba lyckades producera. jag är inget stort abbafan egentligen, men många låtar är riktigt bra, min personliga favorit är nog S.O.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0