This town is killing me

det bor något retard i mitt hus som tror att det är helt okej att borra klockan elva på kvällen, det är det inte. det är inte heller okej att snickra klockan ett på natten eller att kasta sina saker ner för trappan, så att det dunsar och låter som att hela huset håller på att rasa, istället för att bära dem som vanliga människor. det kanske bara är jag som är överkänslig, men sånt här stör mig som bara den och trots att det här är en bostadsrätt så ska inte folk tro att de kan göra vad som helst utan att tänka på sina grannar. min vicevärd kommer att få sig ett samtal om det här om inte människan ifråga slutar upp med sina idiotier. jag känner mig redan som en bitter surtant, men det är väl inte så jäkla konstigt när man växer upp i en värld omgiven av idioter.


flickr

Kommentarer
Postat av: LILIJA.COM

Det är då man antingen ringer på & gastar som en typisk galen granne, eller sätter upp såna dära arga lappar :) Ibland får man faktiskt vara en sån. För som du säger är det INTE ok att hålla på så efter klockan.. 21-22 är det väl?

2008-12-22 @ 23:29:12
URL: http://lilija.com
Postat av: Emma

hehe jag brukar diska och dammsuga (och det har hänt att jag spikat upp tavlor på väggen) ibland på natten :(

2008-12-22 @ 23:41:13
URL: http://strangegirls.blogg.se/
Postat av: kajsa

Tack gode gud, som jag dock inte tror på, att jag bor i hus/villa!

2008-12-26 @ 13:14:26
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0