diary of the dead

i fredags var jag och jimmy hemma hos niklas och malin och kollade på diary of the dead. sen fördrev vi tiden genom att spela något fightingspel som faktisikt var väldigt kul. tiden gick fort och jag och jimmy vandrade hem vid fem-tiden på morgonen. jag är livrädd att gå ute i södertälje i mitten av nätterna efter alla våldtäkter och misshandel som inträffat nära mitt hem de senaste veckorna, men min nya bästa vän pepparsprayen får mig att känna mig lite tryggare.

igår var jag helt galet trött hela dagen men orkade ändå släpa mig ner på stan för att köpa födelsedagspresent till min brorsdotter som har kalas idag. jag gillar kalas men något säger mig att det kommer att bli en aning dämpad stämning. min brors fru fick veta i veckan att hon har leukemi och hon ligger nu inlagd på karolinska och har börjat med cellgifter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0