My life with the living dead

idag ser jag ut ungefär som en levande död. min hy är blek och glåmig och jag har de största ringarna under ögonen och ser allmänt rätt död ut. det kan bero på att jag legat vaken halva natten och oroat mig för mina katter som inte mår så bra. jag vaknande vid fem i morse och kunde inte somna om. istället ställde jag mig och diskade vid halv sju tiden och väntade på att klockan skulle bli åtta så att jag kunde ringa min veterinär. hur som helst så fick jag en akuttid vid nio och mamma och pappa skjutsade dit mig. konstigt nog piggnade katterna till precis efter att jag pratat med veterinären, men jag kände att det var bäst att åka in med dem ändå. veterinärer hittade inget fel, men misstänker att det är något virus eftersom båda katterna har samma symptom: matvägran, slöhet och att de drar sig undan från mig hela tiden. jag är jätteorolig, men det känns inte som att någon lyssnar och tar mig på allvar, det är så frustrerande. det lilla veterinärbesöket gick på den nätta summan av 1700kr. som att inte det vore nog så har både min diskmaskin och min spis gått sönder. livet hatar mig.


Kommentarer
Postat av: Emma

neeej är katterna sjuka, huhu! söt bild!

2008-12-15 @ 20:16:04
URL: http://strangegirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0