låt den rätte komma in

idag har varit en mycket trevlig dag. jag är precis hemkommen från stan där jag har varit på bio med jimmy, nicklas och malin. vi såg låt den rätte komma in. den var helt fa-fantastisk, till och med bättre än vad jag hade väntat mig. pojken som spelar oskar är så sjukt söt och charmig att jag dog lite. nu måste jag bara läsa om boken igen. det var över ett år sedan jag läste den och jag hade glömt bort en hel del upptäckte jag. innan bion åt vi sushi och drack öl, nåja de andra drack öl och jag bacardi breezer, på ett sunkigt ölhak. hur som helst så måste jag säga att skandia är en supermysig biograf med en fantastisk arkitektur. det ser ut precis som att man sitter in en teatersalong och det finns till och med balkonger med platser. helt klart värt ett besök!





Kommentarer
Postat av: Emma

deen vill jag också se, ska bara läsa ut boken först. läst bitterfittan än?

2008-10-27 @ 17:35:08
URL: http://strangegirls.blogg.se/
Postat av: Lilla Fröken

Var den här filmen otäck? Ville se den men jag är så otroligt lättskrämd. :-p

2008-11-04 @ 22:35:03
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0