dance with me

igår var jag och fredrik och såg adam green på debaser medis. det var fa-fa-fa-fantastiskt!
en väldigt uppfriskande spelning som innehöll stagedivning och sönderslagna mikrofonstativ såväl som publik som stormade scenen.
han spelade de flesta låtar som jag ville höra, men gladast blev jag nog av att få höra kokomo för den hade jag inte alls förväntat mig att han skulle spela eftersom det är en cover på beach boys. visserligen spelade han inte hela låten, men vad gör det. jag är väldans nöjd med spelningen i vilket fall som helst!



Kommentarer
Postat av: fredrik

emma jag tackar dig så mykt. hade vi inte gått på denna konsert hade jag aldrig lyssnat på killen.. men nu... ja de är bara kolla min last.fm (1,5 vecka sen)... tack.... ses snart

2008-09-14 @ 02:30:00
Postat av: Emma

shit, du har ju lyssnat mer på adam än vad jag har gjort på flera år! över 1500gånger på 1,5 vecka!

2008-09-14 @ 10:48:11
URL: http://ohglory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0