utmaning

Jag har blivit utmanad av emma

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
"jag kunde inte ens titta dem i ögonen. om någon gav mig en komplimang...." (jenna jamesson - att älska som en porrstjärna)
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? en vägg
3. Vad såg du senast på TV? simpsons
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? halv tre
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? jimmy som spelar tvspel.
6. När du senast var ute, vad gjorde du då? förut idag. åkte hem från nicklas och malin.
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? tradera
9. Drömde du något inatt? inget som jag kommer ihåg.
10. När skrattade du senast? hm, kommer inte ihåg.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? en stringhylla, roy lichtenstein-bild, två filmaffischer (velvet goldmine och amelie från montmartre), en tavla på marilyn monroe, en väggmålning i guld som föreställer mig.
12. Har du sett något konstigt på sista tiden? inget jag kan komma på.
13. Vad tycker du om den här utmaningen? okej.
14. Vilken var den senaste filmen du såg? i taket lyser stjärnorna
15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då? köpa en lägenhet, köpa sommarhus i något varmt land, betala av csn-lån, resa,  köpa fina kläder.
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: jag är väldigt mörkrädd och sover med tänd lampa.
17. Tycker du om att dansa? ibland
18. George Bush? imbecill.
19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? jag gillar korta namn, helst bara tre eller fyra bokstäver.
21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? absolut.
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? välkommen
23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor? elina, mimmi, kajsa, madeleine

Kommentarer
Postat av: Madeleine

sv:

tror det eller ej, men det är en kjol och en topp :)

jaså där ser man. så trevligt!

2009-03-08 @ 16:56:51
URL: http://sisterdisco.blogg.se/
Postat av: circus em

jag tror att han är i kanin-nangijala och har det jättebra.



kärlek

2009-03-08 @ 18:47:57
URL: http://obstinate.blogg.se/
Postat av: kajsa

im on to it!

2009-03-08 @ 18:58:22
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Tack! Ja, det är ett bokmärke och så har jag målat lite!

2009-03-08 @ 19:16:55
URL: http://enoughisenough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0